Kulak Daveti - Kulak Hüddamı

 

28 gün yatsıdan sonra ses ve gürültüden uzak bir yerde gözler kapalı olduğu halde ve yarı karanlık 280 defa aşağıdaki dua okunur. Hiç kimsenin niyet ve maksadından haberdar olmaması ve okuma zamanında canlı ve canlıdan çıkan şeylerden yenmemesi gerekir.

Eline ve diline çok dikkat etmek ve yalandan kesinlikle kaçınmak gerekir. Yarı karanlıktan maksat ya bir mum ışığında yada bir zeytinyağı kandili yakarak okunmalıdır.


Okunacak Dua:

Akşin makşin şemlehin herûbin alşekûbânin cebrûrin tûbin ehlin hüve rabbün nûril a'la ecîbû da'veti yâ hâdimel cevâşi bi hakkı hâzihil esmâi fî üzünî ve tinî bi ahbâri cemîın nâsi elvâha elvâhan elvâhan el'acel el'acel el'acel essâh essâh essâh*


Kulak Daveti - Kulak Hüddamı 4.5 5 Kybalion 28 gün yatsıdan sonra ses ve gürültüden uzak bir yerde gözler kapalı olduğu halde ve yarı karanlık 280 defa aşağıdaki dua okunur. Hiç kimse...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

deneyen varmı

Adsız dedi ki...

Bu davet gercekten etkisini gosteriyor, bende kulagima seseler falan gelmedi ama birileri ile birlikte oldugum zaman yada,bir yere gittigim zaman orda olucaklari gorebiliyorum,cogu zaman etrafimdak kisilerin etrafinda dolasan acaip varliklari gorebiliyorum ve insanlarin hastaliklarini gorup tedavi icin ne yapmalari gerektigini kafamin icine baska bir sesle soyluyorlar. Bir cok degisik olayalarida soyluyorlar, bence herkes inanarak yapsin, hirsla degil.

pisko dedi ki...

Kardeşim tam ayrıntılı bir şekilde anlatırmısın. Korkutma olayı falan oluyor mu nelerle karşılaştın.

Adsız dedi ki...

bunu bende denedim bır odada abdestimi aldım 2 rekat namazımı kıldım kucuk bır aynanın uzerınde arapça kelimeler yazıodu ve basımın sag ust derisine de bı arapça kelime yazıldı murekkep kalemle bır mum ısıgı yakıldı kelimeler verildi okudum bır zaman sonra ustumde agırlı oldu ve aynada kendımı görmemeye başladın ogun bugundur hayatımın agzına sıcıldı denemeyın cinler karşılıksız iş yapmaz cenemesını sonradan cıkartırlar

Adsiz dedi ki...

Benim anladigim siz kulak daveti yapmamişsiniz. anlaşilan yaninda yardimcilariniz var. Benim yaptigim ise sadece kulak daveti, 28 gun yapilan ve 208 defa okunan. Piskorapchi arkadaş, ben aynen verilen tarife uydum. 28 gun hayvansal yiyeceklerden uzak durdum ve her gun ayni satte verilen kulak davetini okudum. Benim yasanti tarzimdanda olsa gerek, hergun 1 saat meditasyon yaparim, ve uç saate yakin zikir calismalarim var, bunun yani sirada surekli dualar okurum. Belki bunlarinda yardimi olmustur. Yaptigim zaman herhangi bir beklentim olmadi, yukaridada yazdigim gibi seselr falan duymadim ama sonradan sanki herseyi daha onceden biliyor yada gormus gibi haberdar oluyorumkisilerin ne soyliyceklerini bilebiliyorum. Aklima ne cin gelicek yada cinle falan konusucam diye getirmedim sadece Allah'ima dua eder gibi okudum ve surekli Alah'in isigi altinda hissettim kendimi.

Unknown dedi ki...

Gizli ilimler kitabı 5 .cilt.bu davet denenmiştir

Unknown dedi ki...

davet denenmıstır ama rıyazet ve sartları vardır perhız etmek gerekır rıazet ve sartlarını yapmadan olmaz

Copyright © HAVAS DUALAR. All Rights Reserved