Karabiberle Aşık Etme Büyüsü

 

En tesirli ve çabuk etki eden büyülerden biri de karabiber büyüsüdür. Bu büyü çok uzun yıllardır uygulanan ve sonucunda yan tesiri az olan bir büyüdür. Bu büyünün yapıldığı kişi farkında bile olmadan büyüyü yapan kişiye karşı kendine çeker. Bir kez o kişiye kaptırdıktan sonra kendini o kişinin bir damla gözyaşı bile onun ne kadar zorluk çekse bile gitmesini engelleyecektir.

Aradan uzun yıllar bile geçse karabiber büyüsünün etkisi kolay kolay kırılmaz. Yalnız tavsiye edilmeyen şey eğer büyünün etkisi bir zaman sonra kırılırsa aynı kişi üzerine kesinlikle ikinci defa büyü yapılmamalıdır.

Şimdi gelelim büyünün nasıl yapılacağına, öncelikle sevgisi istenen kişinin resmine bakılarak veya hafızada canlandırarak niyet neyse o söylenir. Sonra 12 adet öğütülmemiş karabiber üzerine 7 kez Ayetel Kürsi, 12 kez de ihlas suresi ve 1 defa da Tebbet suresi okunur. Son olarak aşağıdaki duayı okuyup karabiberler ateşe atılır.

''Ahrik kalbe fülan ibni fülaneh bi mehabbeti fülanete binti fülanete''

Biberler ateşte yanarken 110 kez aşağıdaki dua tekrarlanarak karabiber büyüsü tamamlanır.

''Sübhaneke Ya Azizü''

Böylelikle büyü tamamlanmış olur. Büyünün tesir edebilmesi öncelikle o kişi ile mutlaka bir bağlantınız olması gerekir. Sizi hiç tanımayan birine etki etmeyecektir. Bu nedenle bu büyüyü tanıdığınız ve açılmakta zorluk çektiğiniz kişilere ya da sizi reddeden kişiler üzerine uygulamanız çok daha hızlı sonuçlar verecektir.

Karabiberle Aşık Etme Büyüsü 4.5 5 Kybalion En tesirli ve çabuk etki eden büyülerden biri de karabiber büyüsüdür. Bu büyü çok uzun yıllardır uygulanan ve sonucunda yan tesiri az olan b...

18 yorum:

Unknown dedi ki...

bu ibni ve binti gecen yerlerde sevdiğimizin ve kendi ismimizi söylüyecekmiyiz

Adsız dedi ki...

Biberleri ateşe atmadan hemen önce isimler söylenecek.

Adsız dedi ki...

Ayetel Kürsiyi yanlışlıkla 12 kere okudum baştan mı başlamam gerek veya ne yapmam gerek

Adsız dedi ki...

Sayılar önemli baştan başlamanız gerekiyor. Bu çok kullanılan ve en çok tutan büyülerden biridir. Ama sayıları doğru okumanız gerekiyor.

Unknown dedi ki...

biber bildigimz biberlermı :?

Havas Dualar dedi ki...

Öğütülmemiş karabiberleri kullanacaksınız.

Unknown dedi ki...

Ben yaptım fakat bu ne zaman etki gösterir.

Adsız dedi ki...

ilk isim yerine okuyanın mı, okunacak kişinin mi ismi söylenecek. Açık yazarsanız sevinirim Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKUM.
SEVGILIMLE AYRILDIM VE COK ACI CEKIYORUM..LUTFEN YARDIM EDIN .. IBNI VE BINTI KISMINDA KULAANMAK ICIN SEVGILIMIN ANNE ISMINI HATIRLAMIYORUM NE YAPMAM LAZIM BABA ISMI OLSA OLURMU NE OLUR ACIL CEVAP TŞK

Adsız dedi ki...

Ahrik kalbe fulan ibni fulaneh bi mehabbeti fulanete binti fulanete burda anne ve sevdigimiz isimler nasil okunacak yardimci olursaniz sevinirim Allah razi olsun

Adsız dedi ki...

her birine tek tek mi okunacak yoksa avcuna alip hepsine birdenmi?

Adsız dedi ki...

etki gosterdimi

Adsız dedi ki...

Peki kac kez yapmak gerekiyor,tek sefer yeterli mi? Ayrica her bir taneye ayri ayri mi okunacak yoksa topluca 7 ayetel.kursi ve 12 ihlas yeterli mi?

ajgomm dedi ki...

Baba ismi olmaz.

Havva oğlu/kızı (isim) olarak söyleyebilirsiniz.

Örnek : Havva oğlu ALİ ( yakacağınız kişi erkek ise )
- Havva kızı AYŞE gibi ( yakacağınız kişi kız ise )

Teşekkürler,

Unknown dedi ki...

İsimleri nasıl okuyacaz efendim

Adsız dedi ki...

Meraba arkadaslar ben 41 karabibere 3 felak 1 nas okudum yalniz yakarken sicradi geride bulup atamadm icine ters mers tepermi ya korkuyoruuumm

Unknown dedi ki...

İşlem bitince yakılan biberleri ne yapayım

Unknown dedi ki...

Merhab bende yapmak istiyorum bu büyüyü yorumları olunca kafam karıştı şimdi ben duayı okucam eşim bu benim önce duaları okucam sonra niyetimi tutacamki geri dönmesini istiyorum

Copyright © HAVAS DUALAR. All Rights Reserved